På väg...

Idag är en särskild dag i Lillhuldas liv. Hon fyller ett! Ingen ålder kan man tycka men i cyberrymden känns det mycket. Det sammanfaller nästan precis med att hennes blogg nu också knäckt 1000-strecket.

Jämfört med en del andra som har tusen besökare om dagen eller rent av per timme är det förstås inte så mycket att komma med. En del av de där tusen är ju också egna besök på den egna hemsidan för att – som nu – lägg in ny text – eller för att kolla om inte någon ändå skrivit något. En kommentar…

Som alldeles färsk  bloggare förväntar man sig gärna att världen ska stå på kö där ute och genast kasta sig över färskingen med glada tillrop och engagerade inlägg. Efter ett tag vänjer man sig. Det enda riktigt läsbara svar man får är statistiken. Numera är ni en del besökare på den här sidan. Det syns. Kul att ses!

Erfarenheterna efter ett år… ja jag gjorde ett sk sexförsök.

Det gav ett litet utslag. Det är nog det mest spektakulära som denna blogg gjort. Annars har besöksfrekvensen ökat långsamt. Att blogga är att ha tålamod. En googlesökning kanske ett halvår efter debuten - finns Lillhulda på google? - gav dock en oväntad träff. Den gladde! Och gladde gjorde förstås också uppmärksamheten från den nätforskande miljöbloggen!

Hur firar man så sin ettårsdag. Oftast är ju en ettåring inte särskilt medveten om det hela så det är onekligen ett privilegium att bli ett år i så medvetet skick. Jag lägger länken här till det allra första inlägget  och utbringar en liten skål för detta nya att torget - och det offentliga samtalet - återuppstått i vår globala värld!


Hipp hipp Hurra!


Gratulationer mottages med förtjusning!!!

Kommentarer
Postat av: Farbror grå

Som representan för de något mera förnuftiga och sansade kan jag ändå inte dölja min glädje över ditt tålamod, Lillhulda. Det är en fröjd att vara oenig med dig. Du är beroendeskapande på ett nästan skrämmande sätt. Alltför ofta lurar du mig med dina lågmälda och observanta resonemang. Snart vet jag inte om jag tycker det jag tycker.Grattis!!

2007-02-21 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0