Kodningsmysterier och Hushållsnära tjänster

Igår kämpade jag med att få mitt senaste inlägg - läs det - (det är läsvärt!) publicerat på bl a intressant.se, på bloggportalen och nyligen.se. Kampen innebar ett antal "pingande" med tilltagande oro för att jag till slut skulle bli utesluten. Och antingen har jag blivit det eller så var det något totalknas rent tekniskt på mitt inlägg. Jag hoppas nu på det senare och bloggning nu (den här alltså) går i stort sett ut på att försöka ta rätt på vad som var fel igår. En del mysterier borde ju gå att lösa.

Sökorden jag använde var miljö, pengar, hushållsnära_tjänster, Maud_Olofsson och klassamhälle.
Dvs en hel del bokstäver med prickar på och en del mellanrum.

Eftersom jag ursprungligen skrev mitt inlägg mycket tidigt på dagen missade jag att länka till dagstidningarnas artiklar. Som kompensation (och test om något alls fungerar i länkning och pingning) lägger jag därför in en länk till artiklarna i DN och SvD nu istället. Frågan är sålunda - vart tar pingen vägen? och Budskapet är som sagt:

Läs detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0