Sexförsöket – vill nån veta hur det gick?

För två dagar sedan skrev jag in min blogg om sex, bröst och kåthet. Avsikten var att se om intresset för min bloggsida blev större bara genom att jag skrev dessa tre ord och la till lämpliga sökord. Och? Ja antalet som tittat på sidan var denna dag dubbelt så många som någonsin tidigare och antalet unika besök det högsta hittills. Nu betyder inte det att det var någon folkstorm men några fler än vanligt blev det allt. Hoppas besöket ändå gav besökarna lite trevlig läsning och att ingen blev allt för besviken.


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha.. människans intressen äro outgrundliga:)

2006-03-13 @ 19:27:53
URL: http://nagellack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0